
დაბადების თარიღი: 27.11.1977
ოჯახური მდგომარეობა: დაოჯახებული
ტელეფონი: (0493)22 01 30
ელ.ფოსტა: lela.chichua@poti.gov.ge
განათლება:
ქუთაისის მ.ნუსხელიშვილის სახელმწიფო ტექნიკური უნივერსიტეტი, საქართველო, 09.1995 – 07.2005 წარმოების ეკონომიკა და მართვა, საზღვაო საინჟინრო ბაკალავრი,
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საქართველო, 09.1994 – 06.1999 სამკურნალო, სამკურნალო ფაკულტეტი ბაკალავრი
სამუშაო გამოცდილება:
აპარატის უფროსი, ქალაქ ფოთის მუნიციპალიტეტის საკრებულო, 03.2017 – – დღემდე
ფოთის ფილიალის მმართველი, სს ,,ბანკი რესპუბლიკა”, 11.2015 – 05.2016,
შესყიდვებისა და საბუღალტრო სამსახურის, ბუღალტერიის განყოფილების მთავარი სპეციალისტი, ქალაქ ფოთის მუნიციპალიტეტის მერიია, 09.2015 – 11.2015,
ფოთის ფილიალის მმართველი, სს ,,კრედიტ პლუსი”, 01.2014 – 09.2015,
საკრედიტო განყოფილების უფროსი, ბანკი კონსკატნა, 09.2010 – 01.2014,
უფროსი საკრედიტო ექსპერტი, სს ,,საქართველოს ბანკი”, 04.2008 – 09.2010,
საკრედიტო ექსპერტი, სს ,,საქართველოს ბანკი”, 09.2007 – 04.2008, საკრედიტო ექსპერტი, ფონდი ,,კონსტანტა” ფოთის ფილიალი, 04.2004 – 09.2007,
კომპიუტერული პროგრამები:
Microsoft Office Word (კარგი), Microsoft Office Excel (კარგი), Microsoft Office Outlook ( კარგი),
ტრენინგები, სხვა მიღწევები:
mind stream, 07.2014-08.2014 მომხმარებლებთან ურთიერთობის მართვა და გაყიდვები
georgian banking training center, 06.2014-06.2014 managment skil
georgian banking training center, 05.2014-06.2014 lending standard
georgian banking training center, 01.2011-03.2011 ფინანსური ანალიზი
საქართველოს პროფესიულ ბუღალტერთა და აუდიტორთა ფედერაცია, 10.2004-12.2004 ბუღალტერია,
საქართველოს პროფესიულ ბუღალტერთა და აუდიტორთა ფედერაცია, 10.2004-12.2004 ორის-ბუღალტერია
საქართველოს პროფესიულ ბუღალტერთა და აუდიტორთა ფედერაცია, 09.2004-10.2004 კომპიუტერული პროგრამების შესწავლა
ფლობს ქართულ და რუსულ ენებს.
ჰყავს მეუღლე და ორი შვილი.
აკაკი დარჯანია
დაბადების თარიღი: 03.01.1956
ოჯახური მდგომარეობა: დაოჯახებული
ტელეფონი: 0493 22 01 30
ელ.ფოსტა: akaki.darjania@poti.gov.ge
განათლება:
1972-1977 ქუთაისის პედაგოგიური ინსტიტუტი, ისტორია -ფილოლოგია, ისტორიკოსი
სამუშაო გამოცდილება:
25.08.1979 – 01.11.1979წ. პროფტექნიკური სასწავლებლის მასწავლებელი
25.11.1979 – 24.11.1980 საქართველოს ალკკ ფოთის საქალაქო კომიტეტის საორგანიზაციო განყოფილების გამგე
24.11.1980 – 22.10.1981 საქართველოს ალკკ ფოთის საქალაქო კომიტეტის მდივანი
08.08.1981 – 12.04.1983 საქართველოს ალკკ ხობის რაიკომის პირველი მდივანი
22.03.1983 – 11.11.1985 საქართველოს ალკკ ფოთის საქალაქო კომიტეტის პირველი მდივანი
29.08.1985 – 12.08.1986 ფოთის სახალხო დეპუტატების საქალაქო საბჭოს აღმასკომის განათლების განყოფილების გამგე
29.08.1986 – 09.07.1991 ფოთის საქალაქო კომიტეტის საორგანიზაციო განყოფილების გამგე
09.09.1991 – 22.02.1993 წ. შპს „პონტოს“ გენერალური დირექტორის მოადგილე
22.02.1993 – 01.01.1994 წ. ქალაქ ფოთის მერის მრჩეველი განათლების საკითხებში
01.01.1994 – 17.07.1995 წ. განათლების სისტემის კოორდინირებისა და ინსპექტირების ცენტრის დირექტორის მოადგილე
17.07.1995 – 08.08.1998 წ. ქალაქ ფოთის ვიცე-მერი
08.08.1998 – 08.02.2002 წ. ქალაქ ფოთის მერი
03.01.2006 – 14.07.2014 შპს „ენელჯი“ ჯგუფის კოორდინატორი
2005-2012 წ.წ. ფოთის საკათედრო ტაძრის აღდგენითი ფონდის დირექტორი
14.07.2014-20.11.2017 წ.წ საკრებულოს წევრი.
18.07.2014 -07.05.2015 წ.წ ფოთის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს სოციალურ საკითხთა კომისიის თავმჯდომარე.
07.05.2015-20.11.2017 წწ. ქალაქ ფოთის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილე
20.11.2017-03.12.2021 საკრებულოს წევრი
20.11.2017-03.12.2021 საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილე
07.12.2021 – 31.03.2022 ქალაქ ფოთის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს აპარატის სპეციალისტი – თანაშემწე- საფინანსო, საბიუჯეტო და ეკონომიკურ საკითხებში
01.04.2022 – დღემდე საკრებულოს აპარატის უფროსის მოადგილე
ფლობს ქართულ, გერმანული და რუსულ ენებს.
საქმისწარმოებისა და ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილება
საჯარო დაწესებულების მეორადი სტრუქტურული ერთეული
განყოფილების უფროსი 1
განყოფილების მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი 1
იურიდიული განყოფილება
საჯარო დაწესებულების მეორადი სტრუქტურული ერთეული
განყოფილების უფროსი 1
განყოფილების მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი 1
მატერიალურ - ტექნიკური უზრუნველყოფის განყოფილება
საჯარო დაწესებულების მეორადი სტრუქტურული ერთეული
განყოფილების უფროსი 1
განყოფილების მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი 2
განყოფილების მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი (ბუღალტერი) 1
საოქმო - საარქივო განყოფილება
საჯარო დაწესებულების მეორადი სტრუქტურული ერთეული
განყოფილების უფროსი 1
განყოფილების მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი 2
საორგანიზაციო განყოფილება
განყოფილების უფროსი 1
განყოფილების მეორე კატეგორიის უფროსი სპეციალისტი 2
შრომითი ხელშეკრულებები
სპეციალისტი – საფინანსო, საბიუჯეტო და ეკონომიკურ საკითხებში 1
სპეციალისტი-თანაშემწე საორგანიზაციო საკითხებში 1
სპეციალისტი – გენდერული თანასწორობისა და ადგილობრივ დონეზე ახალგაზრდული პოლიტიკის განვითარების ხელშეწყობის საკითხებში 1
სპეციალისტი – ინფრასტრუქტურის, ქონების მართვისა და ბუნებრივი რესურსების საკითხებში 1
სპეციალისტი – იურიდიულ, სამანდატო, საპროცედურო და ეთიკის საკითხებში 1
სპეციალისტი – საფინანსო-საბიუჯეტო კომისიის ექსპერტ-სპეციალისტი 1
სპეციალისტი თანაშემწე – 1
იურიდიულ, სამანდატო, საპროცედურო საკითხთა და ეთიკის კომისიის ექსპერტ-სპეციალისტი 1
სპეციალისტი – შრომის უსაფრთხოების საკითხებში 1
სპეციალისტი – საკრებულოს ვებგვერდის, სოციალური ქსელის, კომპიუტერული ტექნიკის გამართული ფუნქციონირების, საკრებულოს საქმიანობასთან დაკავშირებული ფოტო-ვიდეოს გადაღების, მონტაჟის და სხვა ტექნიკური უზრუნველყოფის საკითხებში 1
სპეციალისტი – თანაშემწე -კულტურის, ადრეული და სკოლამდელი აღზრდის და განათლების საკითხებში 1
სპეციალისტი – თანაშემწე -საფინანსო, საბიუჯეტო და ეკონომიკურ საკითხებში 1
სპეციალისტი – საკრებულოს კომისიებთან, საკრებულოს ორგანოებთან ურთიერთობის საკითხებში 1
სპეციალისტი – ინფრასტრუქტურის საკითხებში 1
სპეციალისტი – მდივან-რეფერენტი 1
მძღოლი 1
1.1 სამუშაოს აღწერილობა -აპარატის უფროსი-
1.1.1.სამუშაოს აღწერილობა -აპარატის უფროსის მოადგილე
1.2 სამუშაოს აღწერილობა – საორგანიზაციო განყოფილების უფროსი
1.3 სამუშაოს აღწერილობა – საორგანიზაციო განყოფილების უფროსი სპეციალისტი
1.4 სამუშაოს აღწერილობა – საქმისწარმოებისა და ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილების უფროსი
1.6 სამუშაოს აღწერილობა – საოქმო-საარქივო განყოფილების უფროსი
1.7 სამუშაოს აღწერილობა – საოქმო საარქივო განყოფილების უფროსი სპეციალისტი
1.8 სამუშაოს აღწერილობა – იურიდიული განყოფილების უფროსი
1.9 სამუშაოს აღწერილობა – იურიდიული განყოფილების უფროსი სპეციალისტი
1.10 სამუშაოს აღწერილობა – მატერიალურ-ტექნიკური უზრუნველყოფის განყოფილების უფროსი
1.12 სამუშაოს აღწერილობა -მატერიალურ-ტექნიკური უზრუნველყოფის განყოფილების უფროსი სპეციალისტი
1.13 სამუშაოს აღწერილობა – მატერიალურ-ტექნიკური უზრუნველყოფის განყოფილების უფროსი სპეციალისტი
1.15 სპეციალისტი -თანაშემწე საფინანსო, საბიუჯეტო და ეკონომიკურ საკითხებში
1.16 სპეციალისტი – თანაშემწე საორგანიზაციო საკითხებში
1.17 სპეციალისტი- იურიდიულ საკითხებში
1.18 სპეციალისტი იფრასტრუქტურის საკითხებში
1.19 სპეციალისტი- ინფრასტრუქტურის და ქონების საკითხებში
1.20 სპეციალისტი საფინანსო-საბიუჯეტო საკითხებში
1.22 ექსპერტ – სპეციალისტი -იურიდიულ, სამანდატო, საპროცედურო საკითხთა და ეთიკის კომისიაში
1.23 ექსპერტ-სპეციალისტი – საფინანსო საბიუჯეტო კომისიაში
1.24 სპეციალისტი – მდივან-რეფერენტი
1.26 სპეციალისტი- თანაშემწე კულტურის, ადრეული და
სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების საკითხებში